miercuri, 2 mai 2007

Back in my life!


Vama..soare...nisip..multe beri...prea putina mare!
Mult zgomot...multe tipete..prea putina liniste..prea putina mare!
Am uitat sa mai mergem la mare ..pentru mare!
Stim sa mergem la mare..pentru zgomot,tipete, beri, iubiri..
Dar niciodata pentru mare..
Pentru cirac 30 de minunte am fost doar eu cu marea, ea ma intelege, eu o iubesc..relatia ideala.
Nu va speriati. Nu s-a schimbat nimic: sunt eu aceeasi - criticata, apreciata, iubita si urata...
Ce s-a schimbat?
Ca in fiecare zi din viata mea...si in ultimele cateva zile s-a schimbat ceva..
Si daca ma gandesc mai bine nu,nu mai sunt aceeasi..
Caut altceva in viata mea!
Caut putina liniste, putina mare.. :)
Caut liniste si traiesc cu speranta ca fiecare zi poate fi un inceput de poveste!
Caut liniste...si incerc cu toate fortele sa nu ma mai intorc in trecut, sa merg si sa privesc doar inainte...
Caut liniste..si vreau ca ceea ce a fost sa fie acolo..si sa traiesc doar pentru ceea ce o sa fie!
Poate ca am gasit ce caut, dar nu am curajul sa o spun...sau poate e bine sa mai astept!...
Noapte buna mare...
**perfect stranger...perfect smile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu