joi, 26 aprilie 2007

Ma amuz


Am ajuns sa imi pun poze pe hi5 si/sau pe blog, cat mai recente, ca sa ma mai recunoasca lumea pe strada!
Ne instrainam, ajungem sa avem senzatia ca daca ne vorbim zilnic pe mess, sau daca ne dam sms-uri in ore, ajunge..si nu mai tre' sa ne vedem "face to face".
Trist...
Sa trecem asadar, doamenlor si domnilor la noutaile din program.
Deoarece am ajuns sa scriu din ce in ce mai rar p'aici, am sa incerc sa va bag rapid in tema.
Adevarul e ca nu vacanta de Paste a fost ultimul "respiro" pana la Bac, uite de exemplu duminica plec in Vama :P
Am completat albumele la scoala, si mi s-a completat si al meu, si din 30 de colegi, cu indulgenta recunosc ca vreo 26-27 mi-au scris replica "chiar daca am avut unele neintelegeri,acum totul e ok"- in traducere "chiar daca ai vrut sa ma bati odata, sau eu pe tine" :))
Asta e bene, inseamna ca peste ani o sa-si aduca aminte nu numai fata mea, sau unele amintiri legate de mine, dar si numele meu complet, cu tot cu "cratima" dinte "Ana" si "Maria" :))
Am dat teze, mai am de dat :))
Ma pregatesc pionierste de atestat, pentru cei care nu stiu, chiar daca stai patru ani intr-un liceu plini de manele pe hol, si de aur la urechi si gat, ai avantajul ca la final poti da un examen de atesta, dupa care iti iei o diploma, si cand nu mai ai ce manca o pui pe varfuria copiilor...ca altceva nu cred ca pot face cu ea :))
Da....
Altceva??
Astept cu nerabdare Bacu'...1mai....banchetu' (daca se face)....
Altceva??
Tanjesc la libertate...la fluturi in stomac...adik....DA MI-AM LUAT CARNETU' :)))
IEPS...un nou pericol public e liber pe strazile Bucurestiului(si nu numai)...nu,nu,nu inca n-am masina, da sincer nu ma prea grabesc :))
In rest....
Vorbim dupa 1 mai ...
Ma intorc "La tiganci" :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu