vineri, 6 aprilie 2007

Damn.. ;))


Am observat ca Pastele se repeta..si Craciunul...pana si "Anul Nou"..adica de ce se tot repeta daca e "anul nou" :))..

Sunt prea "filosoafa" la ora asta.


Asadar iar vine Pastele...
Probabil, datorita mamei mele, toate sarbatorile astea religioase, au o semnificatie speciala pentru mine.
Nu e mama, habotnica, nici nu stiu de cate ori pe an intra intr-o biserica, dar a incercat sa conserve in noi o stare de spirit speciala cand vine vorba de sarbatorile astea ...
Nu mi-am petrecut nici un Craciun cu prietenii, sau ceva de genu asta, in fiecare an am fost acasa, in jurul bradului.(cel putin din cate imi aduc aminte, si daca n-am fost acasa am fost clar cu mama pe undeva...dar in familie).
Cand vine vorba de Paste, pana acum doi ani "regula" a fosta aceeasi cu cea a Craciunului, dar s-a intamplat acum doi ani ca Pastele sa pice undeva pe langa sau chiar pe 1mai, iar eu si cu prietenul meu de pe vremea aia, am vrut sa mergem la mare.Asadar,pana la urma am plecat cu parinti lui la mare, iar cam ....85% din timpul petrecut a fost un mare dezastru, singura parte buna a fost in seara de Paste cand am "fugit" in vama, si ne-am vauzt cu fetele si "ne-am bucurat..ca a Inviat Hristos"...
Anul trecut a fost al 2-lea an cand am plecat de acasa de Paste, de data asta am lasat marea pentru munte. Am fost cu prietenul meu (altul decat in anul anterior :)) ) undeva la munte, nu ma intrebati in ce statiune montana, ca nu am treaba cu partea aia a tarii. A fost dragut, au fost si parinti lui, si mai dragut a fost ca ala era primul drum pe care-l facea in afara Bucurestiului, de cand avea carnet... Seara de Inviere a fost ceva mai frumoasa decat cu un an inainte, adica Slava Domnului, macar ne-a prins la biserica luand lumina. A urmat apoi o petrecere cu oameni "mari" :)..pe care cu siguranta o sa o tin minte, mai ales ca aceea a fost noaptea in care mi-am invatat numele complet pe de rost "Ana-Maria"(cine stie cunoaste).
Intrebarea...ce o sa fie anul asta??
Ergh, anul asta am fost nevoita sa aleg..intre:
-cu mama la rude?!
-cu prietenul in Bucuresti...
Ce punct comun aveau ambele variante??
FUNNY! :D
Am ales sa raman in Bucuresti, pentru ca marti trebuie sa plec la Cluj, si mi s-a parut a fi mult prea obositor sa ma tot plimb prin tara!
Asa ca m-am gandit ca cel mai bine ar fi daca as ramane cu el , mi-as incerca talentele culuinare..in treburi serioase ca: friptura , vopsit de oua si chiar si tort!!
Ce-o sa iasa?
Nu stiu, dar sper sa iasa bene...
Mancarea...si Pastele..
Cert e ca am negociat la sange sarbatoarea asta...el a acceptat, intr-un final sa mearga la biserica apoi sa respecte ritualul si sa mergem acasa sa mancam...dar si eu am acceptat ca la un moment dat dupa toate astea sa iesim sa... "petrecem" ca orice pustani din capitala :)))
So let it be...
Cred ca cel mai bine din treaba asta o sa iasa Funny, care o sa socializeze cu cei 2 catei ai prietenului meu, si care va avea ocazia sa mamance ffoooaarrttee mult, in cazul in care mie nu o sa-mi iasa friptura :D :D :D
Va urez un Paste fericit, linistit, cald..plin cu dragoste, pe care-l sa-l petreceti cum vreti voi langa cine vreti voi...
Cat despre excesele culinare... va zic eu , stiu una si buna de la mama : "HEPATOBIL" :P
Eu una de o saptamana sunt in post, da si cand o sa intru in friptura... :D
Paste frumos... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu