marți, 10 aprilie 2007

Hristos a inviat!...si ultima vacanta de liceu..




A fost un Paste inedit! :)
A fost pentru prima data in viata cand am inrosit oua, am facut friptura si mi-a iesit chiar si tortul :D


Pe de alta parte acum incerc sa ma bucur de ultima vacanta din liceu.

Yah I know..iar am inceput sa fiu melancolica, dar asta e..

Oricum in saptamana asta va voi lasa..

Am zis ca daca tot e vacanta chiar daca mi-a mai ramas atat de putin din ea, o sa ma prefac ca fac ceva in ea.

Asadar maine ma urc in InterCity si ma opresc direct in Cluj.
De ce Cluj?
Pentru ca e un oras la care tin. E orasul in care am cele mai multe rude. E orasul in care am cel mai dulce nepotel din lume. E orasul in care stiu ca ma va astepta pentru totdeauna cineva drag mie. E orasul cu una dintre cele mai frumoase lumini din lume.
Lumina e foarte importanta...de cele mai multe ori lumina face tot.
Asadar.. imi voi umple gentile cu cartie lde istorie, romana si legislatia rutiera, si voi pleca in vacanta. O sa incerc sa imi imaginez ca nu sunt doar 3-4 zile ci ...2 saptamani pe putin!
Ma voi plimba, voi face vizite, voi face poze, voi invata, voi admira, voi asculta muzica buna..si ma voi bucura de ultima mea vacanta din liceu!
....noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu