marți, 11 decembrie 2007

Update...sau "sunt putin revoltata da-mi trece"



A venit vacanata.
Aveam nevoie de ea.
Mult somn, multa mancare, televizor, comp, carti, dvd-uri, muzica.

Fara trafic, claxoane, centura de siguranta.

Liniste, somn... si o mica ordine prin camera si prin ganduri.

Atunci cand esti in mijocul furtunii nu prea gandesti, incerci sa te adapostesti, sa gasesti o solutie pe moment, dupa ce furtuna trece, gandesti totul la rece si vezi ca puteai sa gasesti si alte solutii mult mai bune si mai avantajoase.

Cam asta fac acum, vad totul detasat, gasesc solutii si ma bucur ca am si eu timp sa-mi pun in ordine gandurile.

Situatiile din viata mea sunt care mai de care mai complicate la prima vedere si foarte simple la a2-a..

Cred ca am nevoie de mult somn...

Un scurt bilant al ultimelor doua luni?!

Nimic mai simplu.

La facultate totul chiar a fost fabulos, cu urcusuri si coborasuri, cu momente de vis dar si cu momente de neputinta. Important e ca am trecut cu bine de primele examene din viata de studenta. Ba mai mult ma gandeam cu nostalgie la temele de vacanta din timpul scolii, din fericire am primit si noi asa ceva... deci sunt incantata ca am o treaba. :))

Prieteni... am invatat in anii trecuti, ca prietenii vin si pleaca si ca raman langa tine doar cei care te merita si pe care ii meriti.
Cam asa e si pana acum cu prietenii mei. Mi-am facut cativa prin facultate, dar asa naiva cum sunt am uitat sa ma uit de doua ori inainte sa-i numesc prieteni, si am dat-o iar in bara, nu la fel de grav ca in alte dati dar destul cat sa ma faca sa deschid bine ochii.

Asa ca acum am o buna prietena care mi-e tare draga si cu care desi nu ma vad foarte des cand ne vedem ne zicem tot, si cu care imi place foarte mult sa lucrez; am un coleg de grupa la care tin foarte mult si cu care vorbesc pe holuri tot ce vrei si ce nu vrei, ne consiliem reciproc - iar cand am neovie de un sfat fac ce fac si ii adun pe amandoi si ii pun sa se gandeasca.

Mai sunt persoane care imi sunt foarte dragi dar asa cum ma stiu eu pe mine daca cineva nu trece de la stadiul de amicitie la stadiul de prietenie din proprie initiativa, eu nu sunt omul care sa intre in viata cuiva fortat.. ba din contra de multe ori ma exclud din cauze prostesti care se dovedesc mai apoi doar niste simple speculatii pe care le fac doar din dorinta de a nu deranja.

Mai exista bineinteles si persoane pe care nu le suport, sau persoane despre care la inceput aveam o parere proasta dar in timp s-a dovedita gresita si cu care acum ma inteleg tare bine...sau persoane pe care sunt nevoita sa le salut, sa stau cu ele la aceasi masa, ba chiar sa ma comport dragut si prietenos .. stiu nu e corect dar din pacate cam asta e supravietuirea in societate, daca ar fi dupa mine nici nu le-as saluta pentru ca imi provoca scarba oamenii prefacuti si rai.. numai ca din pacate trebuie sa fac frumos ca sa nu provoc discutii interminabile... asa cum am facut de prea multe ori cand am fost sincera si am zis lucrurilor verde-n-fata.
Gata ca devin revoltata si intram in alte discutii :D


Asta a fost un mic update... din fericire o luna o sa tot am timp sa stau in casa, sa dorm, sa mananc si tot ce am zis mai sus..si cu ocazia asta o sa mai si scriu cate ceva pe aici pentru ca am foarte multe pe suflet..astept doar sa ma linistesc ...


Un inceput de vacanta odihnitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu