luni, 1 octombrie 2007

Despre maine



Vorbesc despre maine si e azi deja.
Si daca nu vorbim despre maine, pentru ca nu mai avem cum, sa vorbim asadar despre.. astazi.
Ieri totul era roz..
Ce minciuna infecta.
Nimic nu e roz si nu pentru ca rozul nu mai vrea sa fie roz, ci pentru ca momentan m-am cam suparat pe roz si l-am facut albastru.
Pentru ca nu mai am rabdare sa fiu roz.
Pentru ca nu mai am putere.
Dar asta a fost ieri..
Azi totul o sa fie roz..pentru ca nu ma consider eu cine stie ce pasare phoenix dar cu timpul am invatat sa renasc din propria-mi cenusa...
Cine ma aude ma si crede, asta e partea amuzanta.

Asdara ,de ce naiba portocala are coaja amara si inauntru e dulce..sau acra depinde de unde o cumperi?

De ce naiba nu va machiati doar fata???

MACHIÁJ s. n. operaţie de grimare a unui actor, făcută cu scopul de a-i da înfăţişarea cerută de rolul interpretat; machiere. (<>maquillage)

Minunata definitie, dar unde scrie ca machiajul se aplica si pe suflet?
Va prostiti imaginadu-va ca sunteti interesanti, ca asta e singurul mod de a iesi dracu' in evidenta, nu aveti puterea sa ridicati o carte in mana si sa o plasati in dreptul ochilor, va e frica sa intrati intr-o librarie ca e prea mult praf si se naste in voi vreo alergie.
Mi-e sila de voi si de blogurile voastre in care aveti pretentia ca daca ati folosit 2 cuvinte mai complicate la auz, gata sunteti : "zei"...

Despre maine?
Maine e deja azi!
Si toata furia de ieri, azi a disparut... nu am folosit decat cateva randuri... si gata..totul e iar roz..
Maine.. azi.. incepe facultatea..
Sa fiu sincera pentru mine incep facultatile..
Sperante, vise, iubiri, planuri, ore, secunde, creme, apa, volan, retrovizoare, dorinta, motorina, curaj... el..despre el orice zic nu e bine, asa ca mai bine nu zic nimic, zic doar ca poate nici eu nu stiu sigur cine e el...sau poate stiu mult prea bine!!

Noapte buna..
And wb in my new pink- world...

Un comentariu: