vineri, 19 octombrie 2007

40...


Pentru cine nu a vazut filmul...
E un "must"
Dar ca sa nu mai lungim vorba de acum patru zile mi-am propus sa o iau pe urmele personajului principal.
In mare mi-am interzis orice contact cu o persoana de sex masculin.
Sarut, atins mai mult decat imi cere scoala zilnic, cat despre alte activitati de gen nici nu se punea pana acum problema deci nu o sa se puna nici de acum (pentru curiosi).
Scopul sa trec de cele 40 de zile.
Tema sa respect regulile cu exactitate.
Miza inca nu am gasit-o dar o caut intens :))
Imi testez ambitia, puterea de a putea rezista in anumite momente.
Va rog numai sa nu incepeti cu pariuri ca-n film pentru ca daca ar fi doar cele enuntate mai sus ar fi prea usor, ca pana la urma de luni de zile nu mai am nicio treaba cu partea masculina din viata mea, dar mi-am propus nici sa nu ma mai las bagata in flirturi sau faze d'astea "din vorbe".. "din priviri"...
Cine stie cunoaste :))))
Acestea fiind zise va zic eu mai multe alta data despre ce mai e nou in viata mea.

Un comentariu:

  1. nice blog..inceraca sa pui mai multe poze facute d tine,in rest keep up!..si mie imi plac f mult parfum d femeie si de veghe..e cartea mea pref;)

    RăspundețiȘtergere