marți, 2 octombrie 2007

Fotbalu' ?

Am stat si m-am gandit serios la subiectul asta.
Fotbalul e un joc absolut cretin, niste barbati in toata firea stau si se alearga 90 de minute pe teren ca sa prinda o minge si s-o bage in poarta adversa.
E cat se poate de pueril....
Dar oare doar asta e fotbalul??
Neah...
Bani, putere, orgoliu, afaceri murdare.
Si mai sunt... microbistii.. care savureaza fiecare pasa, gol etc.. fara sa realizeze pe moment penibilitatea jocului in sine. Oameni care dau bani ori pe bilete, ori pe seminte, pe tot felul de suveniruri cu numele echipei preferate.. dar exista si unii care se tatueaza sau chiar strabat o lume intreaga pentru un anume meci...
Acestea fiind spuse ca dupa fiecare meci in care sunt dezamagita de scor ma revolt asupra mea ca am puterea sa stau 90 de minute in priza si sa tip la goluri sau sa injur la ratari....
Acestea fiind spuse...again... dupa ce am recunoscut ce a fost de recunoscut ma culc linistita si abia astept un meci viitor sa o iau de la capat.

Night 'ol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu