luni, 22 octombrie 2007

Asa-i in tenis....


In ultimul timp am vrut de mai multe ori sa scriu cate ceva numai ca oboseala, lipsa timpului m-au oprit.
Numai ca stiti ce?
Ma bucur ca sunt obosita, ca nu am timp.
Si ma mai bucur ca ma trezesc in fiecare dimineata fericita si plina de voie buna, hotarata sa fac din ziua ce o sa urmeze o zi perfecta.
Nu-mi iese mereu dar simplu' fapt ca incerc zi de zi ma mentine cu zambetul pe buze si cu o stare de spirit demna de invidiat...
De unde toata bucuria asta?
Pentru ca fac ceea ce imi place, pentru ca am cunoscut niste oameni minunati, fiecare special in felul sau, si de la care invat in fiecare zi cate ceva.
Si aici nu vorbesc doar despre niste profesori minunati ci si de niste colegi fantastici.
Trecand peste aceste detalii tehnice... ma bucur ca am iesit din starea de lehamite in care ma aflam.
Ma bucur ca iubesc nebuneste si nu trebuie sa o zic sau sa o arat, ca am voie sa zambesc fara sa fiu intrebata de ce o fac, ma bucur ca am invatat ca: a fi un om bun inseamna in primul rand sa ai ochii deschisi si sa privesti in jurul tau...dar mai ales sa incerci si sa intelegi ceea ce se inatmpla in jurul tau.
Am invatat ca nu orgoliul te face un om mare ci ambitia, si astia sunt doi termeni diferiti.

Cantecul perioadei: John Lenon - Imagine...
Just imagine... :)

Am observat ca am scris destul de rar aici atunci cand am fost fericita si implinita..uite ca scriu acum ...si daca e asa ..sper sa nu mai scriu niciodata si sa raman asa pentru totdeauna...
Dar cum stim cu toti ca nu se poate...
Pe data viitoare...

P.S: recitind randurile de mai sus am observat ca nu am prea avut logica in ceea ce am scris... iertati-ma si daca vreti logica eu zic sa cautati in posturile anterioare unde scriam cand eram lucida...acum visez...nu ma deranjati e prea frumos....

Un comentariu:

  1. am intrat din greseala pe situl acesta cu povestea ta de viata
    :P sunt baiat am tot 19 ani ca tine :D sunt din alba iulia , mi se pare ca ai o gandirea speciala poate chiar deosebita, de aceea miam facut si un eu jurnal :))) .... sper ca nu te superi daca imi insusesc si eu niste idei din toate jurnalele care le ti tu aici. Astept ideii noi de la tine :P , eu stiu ... poate care e mai cinstit si mai corect tom sau jeryy ? sau care e diferenta dintre spirit si suflet, sau de ce becali e idolul romanilor :)))) in fine ... sa fii iubita !

    RăspundețiȘtergere