miercuri, 7 noiembrie 2007

About stars...


A trecut ceva timp de cand n-am mai scris nimic...
Numai ca timpul si noul stil de viata m-au schimbat complet.
Mi-a zis cineva ca era obisnuit sa intre pe mess si eu sa fiu mereu acolo...
E adevarat ca nici inainte nu stateam prea mult pe la comp, dar macar aveam puterea sa-l deschid, acum nici asta nu mai pot sa fac.
Dar nu ma plang, consider ca e mai bine asa.
Ce sa zic, a inceput de o luna si ceva facultatea deja, si am trecut prin atat de multe incat in fiecare zi ma intreb ce ma mai poate soca, si uimitor in fiecare zi ma mai uimeste cate ceva.
Incep sa ma cunosc asa cum pana acum nu am facut-o si incep sa realizez cat de superficial priveam inainte in jurul meu.
Mi-e bine..
Invat in fiacare zi sa am incredere in oameni, sa ascult, sa ma implic, sa rad ...
Si e tare bine...
Au aparut si oameni noi in viata mea, oameni la care tin extraordinar de mult si langa care in fiecare zi stau cel putin 8 ore si impreuna parca invatam sa mergem, sa vorbim si poate chiar sa zburam... asa cum numai noi am putea sa o facem....

Acestea fiind zise..o sa mai scriu cand o sa mai simt nevoia.... pana atunci... traiesc la maxim secunda ce mi se da ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu