marți, 3 iulie 2007

Sweetest sin...sau despre..cum nu stiu eu sa iubesc!


Hai sa mai invatam sa si pierdem...
Sau mai bine ... lasa..

Am vorbit vreodata de trupuri?!
Trupuri calde..
Trupuri transpirate...
Trupuri grabite...
Trupuri lenese..
Trupuri agresive..
Trupuri blande...

Despre trupurile noastre am vorbit?!
O dupa-amiaza clada...caniculara..
Un drum lung..
Un oras agitat... soferi nebuni , iar eu pot sa fiu cu usurinta aleasa drept "liderul spiritual" al soferilor pe care nu vrei sa-i intalnesti in trafic..
Injur, tip, evit accidente... el sta cuminte langa mine, incerca sa ma tempereze cu tactul lui desavarsit..
Reuseste...
Drumul e bun, fara gropi..pe aici administratia publica si-a facut treaba...
Viraj la dreapta..iar gropi.. (ma obisnuiesem cu prea mult bine)...
Trupruile sunt agitate...
Parchez..
Coboram..
Trupurile incep sa fie stanjenite..
Parca am devenit ceva mai diplomati..
Imi pun in practica tehnica deja cunoscuta... vorbesc despre animale de casa..
Intram...
Miscari grele, de neinteles intr-o canicula insuportabila..
Il astept sus...
Trupurile nu stiu ce sa faca..
Vesnicul "film"...
Victorie..am despatit momentul genericului...oricum nu vad mare lucru ..cred ca incep sa port ochelarii..
Trupurile sfideaza canicula...se lipesc ..foarte apasat unul de celalalt..
Timid..ma saruta..
Timid ii raspund la sarut...

Dupa ceva timp...


Trupurile obosite...nu se pot dezlipi...sunt ude si poarta in ele ultimele clipe de agitatie...
Fetele noastre sunt transpirate...ce conteaza.. saruturile sunt parca mai lungi acum...
Eu cred ca ala a fost un moment special...el vrea sa fumeze mai repede o tigara...
Pacat ca nu fumez...as fi avut si eu ce sa fac cu trupul meu..in momentul ala atat de stanjenitor..
Magia mai dureaza maxim 3 minunte..priviri...zambete...saruturi..priviri..
De data asta a fost altceva...de data asta a insemnat ceva...am vazut in privirea lui..

Ies afara...caldura nu se mai simtea...nu o mai simtea decat termometru..
Acelasi drum...cu sau fara gropi..nici acum nu imi pot da seama...
Schimb muzica...
Conduc mult mai clam..ba chiar imi dau sanse de supravietuire pana acasa...
II dau mesaj...imi raspunde...sau nu..
Imi promite ca nu o sa strice magia...

Nu a fost nimic special..
Sau daca a fost..nu o sa afle nimeni niciodata..nici macar noi..
Turpurile sunt singurele care mai pot sa vorbeasca acum..
Ne ascundem in spatele unor dorinte carnale... ne ascundem privirile, de teama ca o sa ne tradeze..
Trupuri obosite..

Doua trupuri...vibrand..unul lipit de celalalt..e tot ce ramane la final..
Sau aici se adauga si TVA-ul...care consta intotdeauna...in distrugerea magiei..


De ce nu poate sa fie bine...de ce mereu trebuie sa fie..si prost..





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu