marți, 10 iulie 2007

Despre...



Despre zei care beau din pahare in care s-a scuipat.. Despre seri caniculare de vara...
Despre sfarsit...
Despre inceput de drum...

Despre praf...

Despre tricouri in dungi..

Despre dorinte..

Despre iubire..

Despre muzica portugheza...

Despre mare...

Despre fond de ten..

Despre baleirini..

Despre curaj...

Despre culori..

Despre stele...

Despre lac...

Despre ponton..

Despre ura...

Despre bilete...


Despre toate astea vreau sa va vorbesc, numai ca e o seara prea calduroasa de vara, plina de praf, iar eu ma gandesc prea mult la mare, sau cel putin la un ponton de unde sa pot vedea un lac linistit,sa ma gandesc la sfarsitul asta de capitol din viata mea, si sa imi planific atent viitorul, fara fond de ten pe fata, fara balerini si fara tricouri cu dungi...sa am curajul sa recunosc ca nu mai ai puterea de a ura pe nimeni, pentru ca nu merita nimeni un sentiment atat de nobil din partea mea... sa ma uit la stele...sa ascult muzica portugheza...sa ma gandesc cum ajung sa-mi rezerv UN bilet pentru Lisabona...sau macar Tenerife...si la final...sa surad amintindu-mi cum si "zeii" beau din pahare in care s-au pus: sare, piper..si s-a si scuipat...


Iar pentru el...muritorul meu...


"Meu amor! Hei de amar-te eternamente!
Desde agora, além da vida, para sempre. Pois que tu és, a minha amada, simplesmente!"

12 comentarii:

  1. din seria "hai sa umplem blogurile de posturi atat de siropoase incat pana si lui Winnie i s-ar face greata" episodul nr. 234566777889743333333333

    RăspundețiȘtergere
  2. zise zeul sub influenta bauturii cu piper, sare si scuipilici in ea

    RăspundețiȘtergere
  3. =))....=))..observ ca pe blogul meu zeii sunt cam taxati :))

    RăspundețiȘtergere
  4. pai, daca ii zici unui zeu ca e looser si ca a baut ceva foarte delicios, el se va ataca si va actiona ca un tembel.adica sa dea commenturi inutile in speranta ca se mai scoate.dar nu e asa.zeul din postul tau a reusit sa ne arate cat de idiot poate sa fie.merita sa-l lasam in pace?

    RăspundețiȘtergere
  5. despre zei merita sa vorbim...dar despre pusti care tocmai au iesit din perioada pubertatii si care se considera "zei"..aia nu merita atata atentie, oricum au primit indeajuns de multa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim1:05 a.m.

    de ce nu? ce zici tu acolo necesita un post intreg cu argumente si contraargumente. as vrea s-o vad si p-asta

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim1:24 a.m.

    u know u love me B-) u groupies May I bless y'all

    RăspundețiȘtergere
  8. =))...dapz...clar... =))..si mama lu mocanu te iubeste :)))...eu zic sa ma tragi un gat de alexandrion cu cola si scuipat de "fani" si sa te culci... =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim1:38 a.m.

    :)) tare replica, Ana!
    si tu asta care te crezi zeu, du-te si sufera in alta parte. eventual, mai bea un alexandrion cu piper si scuipat ca poate asa revii la realitate.

    RăspundețiȘtergere
  10. mnda...nush d c da cred ca anunim asta e un mare agar...si oricum "zeu" asta se pisha de la distantza si pe posesoarea acestei telenovele si pe anonim...ca plm doar e zeu nu?!

    RăspundețiȘtergere
  11. @antracit: lol ce idiot esti!

    RăspundețiȘtergere