joi, 26 iulie 2007


Ciudat..
In viata de multe ori se aplica proverbul ala care zice ca : "Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ"...
In mare au cam trecut admiterile la facultate, si cum eu nu am trecut inca de faza asta, caci admiterea mea e undeva pe 27 august...
Trec acum prin emotiile altora...
Si ma uit in jurul meu si imi dau seama ca acum pot sa ...imi dau seama cu adevarat de personaliatatea unora...
Am avut colegi pe care ii vedeam deja intrati la anumite facultati, dar care ne-au surprins si au picat sau au intrat la plata, pe cand altii au stiut exact unde vor sa tinteasca si chiar daca "publicul" nu le-ar fi dat prea multe sanse...au intrat..

Uitandu-ma pe listele astea de la admiteri m-au pocnit si pe mine emotiile la ideea ca peste o luna si ceva altii vor comenta esecul sau...reusita mea...

Si mi-e frica sa ma gandesc mai departe...

Ce sa zic...
Felicitari, felicitari, felicitari...
Tuturor....celor care au intrat la stat, la plata, la particulara..oriunde...scoala sa fie..
Cat despre cei care au picat..hey... chill ..nu e asta finalul...mai sunt atatea facultati, atatea oportunitati, atata timp...

Cat despre mine...hilar...eu imi pierd vara aici in Bucuresti doar pentru a incerca marea cu degetul...

Cat despre un post de acum juam de an ..in care vorbeam despre fobii...

Acum recunosc...una dintre cele mai mari fobii se numeste : esec...

Mi-e frica de esec..mi-e frica de ideea ca peste o luna si ceva o sa mi se spuna mie "hey... chill ..nu e asta finalul...mai sunt atatea facultati, atatea oportunitati, atata timp..."....

Dar viata merge inainte...nu am picat inca, si pana nu vad listele alea o sa fac tot ce pot sa nu ajung pe lista "neagra" ;))....

nb ppl...

Un comentariu: