miercuri, 4 iulie 2007

Maxima zilei...

Cum se numeste atunci cand dai jet cuiva?!
"Jetix"

Trecand peste aceste aspecte ale monologului din seara asta...trecem la capitole mai interesante

Ca de exemplu'..
Faptul ca Bacul meu nu a fost nici pe aproape asa cum mi-am planificat..
Dar din motive, independete de voinat mea..acum nu sunt prea suparata..din contra ...port in mine o stare de bucurie ..

Ma simt happy..de ce?!
Nici eu nu stiu!
Imi place sa merg inainte, sa nu intorc nici macar privirea la ceea ce e plasat in trecut..
Asa ca ..azi merg inainte..fericita, multumita, satisfacuta de mine, si mai ales cu capul sus!


Bye-bye world :))
**ma duc sa invat la sport :)) **

P.S: caut iubit...sensibil, frumos, romantic, nu exagerat de fidel...(adik se poate uita dupa fete pe strada).. am zis sensibil si iubitor...si care sa ma protejeze si sa ma ingrijeasca... sa ma iubeasca... si pe mine sa ma doara in pwla de el :)))))
glumesc....

P.S2: nu caut pe nimeni, am gasit de mult persoana , acum o descopar doar...

P.S3: la p.s2 vorbeam de persoana ...mea :)))



Epatant domne' epatant :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu