vineri, 13 iulie 2007

O concluzie


Oamenii se impart in mai multe categorii:

1. Oamenii buni
Oamenii buni, sunt aceia care se gandesc si la cei din jurul lor, care ajuta chiar si neconditionat, care inteleg, si care sustin pe cei care au nevoie de sustinere. Sunt oamenii care vad in fiecare lucru si o parte buna, si incearca sa faca totul bine pentru ei dar si pentru ceilalti.

2.Oamenii cu doua fete (sau mai multe, dupa caz)
Oamenii cu doua fete in general, par oameni buni, oameni generosi, oameni saritori, dar nu sunt altceva decat niste persoane insetate de castig, si castigul trebuie sa fie mereu in "ograda" lor.

3.Oamenii fricosi
Ei oamenii astia, sunt oameni tristi, oameni care mie imi provoaca mila, oameni fricosi.
Prefer o javra de om care sa te faca in fata , decat un fricos care sa te faca pe la spate, si in fata sa fie "miere" cu tine.
Oamenii astia la inceput mi-au provocat sila, dezgust, am fost reticenta in comportamentul cu ei, pentru ca deseori nu stii exact ce sunt: omaneni cu doua fete ...sau doar oameni fricosi!
Ei bine un fricos, o sa se apere in cele mai ciudate feluri posibile.
Poate sa se apere ascunzandu-se in spatele unei persoane cu gura mare, si atunci ai impresia ca e mare tupeist; se poate desemenea ascunde in spatele unei persoane fragile, si atunci crezi ca persoana respectiva are nevoie de ajutor si sutinere, in timp ce el/ea te face pe la spate; sau se poate ascunde in spatele unei imagini pe care o creaza singur, o imagine de super-om...ei astia ajung sa creada ca ei chiar sunt super-oameni, ca nimic nu le sta in fata, ca nu pot sa fie infranti, iar ceea ce se ascunde in spatele acestei imagini nu e decat un/o prapadit/a de fricos/a care nu stie cum e mai bine sa faca, si atunci atatca mereu astfel crezand ca se apara cel mai bine.

Eu una, inca mai cred in zane, inca mai cred ca daca spun "Ingerasul meu" seara la culcare, ingerasul o sa aiba grija de mine, si nu imi e frica sa recunosc toate astea, nu imi e frica ca poate tu cel ce citesti asta acum zambesti, sau chiar razi la ideea ca cineva la 18 ani crede in zane, tine degetul in gura si are mapa si genti cu Barbie, dar asta sunt eu, si nu imi e frica sa recunsoc.
Cu usurinta ma puteam ascunde in spatele unei imagini create de altii, sau de mine, dar nu vreau, pentru ca o viata avem, si daca o pierdem ascunzandu-ne ..o sa ajungem sa nu ne mai recunoastem noi pe noi insine.
Pacat ca unii deja sau pierdut pe ei, si citind aceste randuri ori se mint in continuare ca ei sunt "iamginea" - ori deja nu se mai mint, deja traiesc, respira si dorm in imaginea aia...

Fricosilor...

Noapte buna, weekend placut...eu plec la mare...sa visez zane si sa mananc clatite si piure!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu