luni, 3 noiembrie 2008

Rasu'- plansu'

Cam de-a rasu' plansu' e situatia mea.
Poate nu scriam postul asta daca nu simteam o mare nevoie de a refula.
Astazi am stat toata ziua prin spitale, de ce? Ca sa se ajunga la concluzia ca e totusi bine sa ma internez cateva zile..
Nu cred ca vrea cineva sa auda epoeea prin care am ajuns in cele din urma pe un pat pliabil de spital, pat ce nu se ridica la mai mult de 35cm de podea!
Nu are rost sa va povestesc despre birocratie, pile,bani, ore pierdute sau nervi si sanatate consumate instant!
Un lucru e amuzant in povestea mea, am plans azi de ciuda ca nu o sa mai pot merge o vreme la scoala...asta e cel mai nenorocit gand dintre toate, ce pot sa fac?...
Sa ma fac repede bine si sa-mi astept colegii la repetitii prin saloane!!

Morala?
Daca o pot considera o morala... Cred c-am invatat sa am mai multa grija de mine si poate candva nu voi mai avea nevoie de sistemul sanitar!!

Scuze pentru refulare..de aici de unde sunt acum nu am putut decat sa-mi folosesc tehnologia din dotare ca sa-mi alin dorul de scoala, de prieteni, de mama,tata,sora,frate, purcel si mai ales de fanel(funny)...

Pup pe toata lumea pana la o viitoare vizita ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu