luni, 10 noiembrie 2008

Un alt dicteu

Furie, nevoie , teama, zambete, picioare, culori, fir, neputinta, speranta, suras, atingeri, vina, scuze, viteza, lumini, muzica, rosu, verde, transparenta, uitare, inceput, fulgi de nea, revelion, stai langa mine, nu pleca, alerg, plec, iubesc..

Ce prostii imi trec prin cap, parca nimic nu se leaga cu nimc.
Nu sunt trista, nu sunt vesela, nu sunt eu , nu mai sunt nimeni.
Si da, mi-e bine asa.
Fug de mine?
Nu, doar ca m-am gasit, si mi-e bine.

Nu cer prea multe, vreau doar zapada si ceaiuri calde,si prajituri si buna dispozitie. Vreau jocuri de societate, dar mai vreau ceva, vreau sa fie langa mine anumiti oameni, prieteni de azi si de ieri, iubiri uitate pe-o etajera si iubiri ce se asteapta descoperite.
Vreau roz si alb si galben si bleumarin.
Vreau muzica la maxim si vitezometru peste 100
Vreau sa ma intorc in timp si sa schimb lucruri, si vreau sa merg in viitor sa vad ce-o sa mi se-ntample.
Vreau sa le fie bine celor din jurul meu.
Vreau sa ma simt pentru mult timp atat de bine ca azi, ca ieri, ca alataieri... ca maine!

Vreau sa pot!
Sa pot ce?
Sa pot tot!!!

Un comentariu: