joi, 3 iulie 2008

Cheers, Darling!


O sa fie bine imi zic mereu in gand.
O sa treaca .
Sunt dimineti in care ne simtim minunat si dimineti in care ne simtim goi.
Astazi sunt goala.
Goala de mine, goala de tine , goala de tot ce a fost vreodata.
Sunt momente ce ne marcheaza viata, decizii ce ne schimba viitorul.
Am luat si eu pana la varsta asta destule decizii importante.
Dar azi cred ca lucrurile s-au schimbat.
A fost o noapte atat de grea in care am decis atat de multe si atat de radical, inca ma simt mai stapana pe propia-mi viata ca niciodata.
Vreau sa cred ca cele mai dureroase momente din viata noastra sunt cele care ne schimba cu adevarat modul de a gandi si de a actiona.
Am ajuns sa cred ca scrisul e o terapie, o terapie foarte folositoare, mai ales atunci cand nu stii cum sa refulezi...
In mine s-au asternut dureri insuportabile , nu neaparat la figurat, ba din contra la propriu...
Si uite cum in cateva clipe am mai crescut inca putin.
Ce am castigat?..inca o caramida de maturitate, destula responsabilitate, ceva demnitate, multa experienta valoroasa.
Ce am pierdut?.. am mai pierdut putin din prea dulcea naivitate, am mai pierdut ceva din mine, am mai pierdut ceva din cea care credea in Mos Craciun!
Imi place viata, din ce in ce mai mult..
Viata cu toate intrigile ei...cu nenorocirile si cu bucuriile ei... cu tot pachetul..
Cheers for a new life...cheers for us
Cheers for you darling...
...just for your, everything just for you..
everything.. every step
every move...everything



Un comentariu: