miercuri, 18 iunie 2008

Scrisoare catre Fat-Frumos

Draga Fat-Frumos..

Caut in zadar printre miile de fotografii din albumul amintirilor, acum doar zambete mai vad, uitam prea repede lacrimile ce ne umezesc obrajii...
Au curs multe lacrimi pe raul tipetelor mute.. si astazi stau si astept un fat-frumos inexistent...
Fat-frumos trebuie sa fie curajos, istet.. trebuie sa aiba onoare.. sa iubeasca mai mult decat orice pe lume, sa nu dezamageasca niciodata, sa nu minta...
...si am ajuns sa cred ca nu am nevoie de Fat-frumos.. ca el nu e decat o parte din noi, partea care inca mai stie sa viseze... si ne place sa ne retragem acolo cand ne e mai greu.. si cand iesim ne simtim singuri.. fara sa realizam ca asa am fost mereu...si tot ceea ce parea sa fie un basm a fost o simpla iluzie, ce tinea locul unei povesti frumoase.. ce nu a fost si nu o sa fie niciodata..realitate...

Asa ca draga Fat-frumos.. nu mai cred in tine, de azi cred in Mos Craciun, macar el imi aduce ceva, imi aduce bomboane.. si bucurie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu