marți, 10 iunie 2008

Zile de vara...


Zile de vara..
Zile de vara cand afara nu e prea cald, sau cand pun in functiune aerul conditionat si atunci mi se pare ca afara nu e prea cald.
Am inceput sa-mi pun ceasul sa sune dimineta, desi sunt in vacanta, ca sa prind racoarea de la ora 10, e tare placuta si in plus asa am impresia ca ziua e mai lunga...

Zile de vara cand simti ici-colo miros de tei.
Zile de vara cand iti iei timp sa stai cateva clipe linistit pe un fotoliu si sa nu faci nimic.
Zile de vara cand ai vrea sa fi oriunde altundeva decat acolo unde esti, daca esti in oras vrei la mare, daca esti la mare te intorci in oras, apoi vrei sa pleci din tara, vrei sa iesi in weekenduri, vrei sa evadezi... dar intr-o evadare sigura si care sa nu te rupa complet de cei din jur.
Zile de vara cand timpul se scurge mai greu, cand te gandesti la ce s-a intamplat peste an si faci bilantul.
Zile de vara cand mori de dor.
Zile de vara cand speri ca o sa fie bine.
Zile de vara cand ai mai multa rabdare ca niciodata.
Zile de vara cand iti aduci aminte de copilarie, cand esti nostalgic si iti aduci aminte usor usor toate vacantele de vara.
Zile de vara cand te gandesti la tine...
Zile de vara cand el nu e langa tine, dar totusi ti-e bine, caci mai arunci o privire la ceas si stii ca se gandeste la tine si atunci zambesti si stii ca nimic nu poate sa mearga prost ...oricat de prost ar fi tot!

Zile de vara cand la ora 11 zambesc si simt ca o sa fie o zi tare frumoasa, desi ieri mi-am spalat masina si apoi a plouat, desi Romania a facut 0-0 si mai avem 2 meciuri grele, desi el nu o sa fie nici azi langa mine , desi traficul o sa fie mega zapacit..

Cu toate astea sunt zile de vara ce trec.. si mi-e bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu