miercuri, 4 iunie 2008

Miroase a vacanta de vara

Vine vara bine-mi pare...
Sau ma rog..
Cert e ca pentru mine a venit vacanta..
Si daca vacanta inseamna ca nu trebuie sa mai merg la facultate, tin sa va anunt ca pentru mine asta nu e o placere..
Ciudat, dar mie deja imi lipseste locul ala..
Si nu glumesc..

Aparent se anunta o vara plina, o vara cu multe plecari din bucuresti/ tara..

Pentru inceput o sa fug o saptamana la mare, chiar maine, apoi mai vedem ce punem la cale...

Intre timp ma bucur de zilele cu soare, de dupa-amiezile lungi, de serile racoroase, de muzica buna, de prieteni, de carti si de cam tot ceea ce inseamna ingredient de vacanta!

As vrea sa pot sa va spun ca totul e perfect, asa cum pare, dar nu spun asta pentru ca nu vreau sa va mint, dar cum am invatat in ultima vreme: totul sta in mainile noastre...
Asadar incerc in fiecare zi sa ma bucur de vacanata si sa fac ca lucrurile sa fie perfecte.. nu stiu cat o sa reusesc, dar cum spunea prietena mea Crinutza : "nu conteaza succesul, cat conteaza procesul" - ca sa nu fac o impresie proasta voi recunoaste ca asta e o replica pe care am primit-o de la domnul profesor Ion Cojar la clasa, dar Crina a intuit perfect momentul propice pentru a da replica cu pricina.

Acestea fiind zise, va urez vacanta placuta, sau sesiune usora, spor la munca sau concediu odihnitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu