vineri, 1 iunie 2012

In amintirea Atlasului

Vrei sa evadezi.
Vrei sa iesi din cotidian, sa iesi din casa, din oras, din tara...
Vrei sa vezi, sa gusti, sa simti...

Tu ce simteai cand erai la ora de geografie si trebuia sa deschizi atlasul si sa cauti cu degetul zeci de locuri despre care nu stiai mare lucru??

E in noi nevoia de a lasa totul in urma si de a ne lua o pauza.
Cat de mult imi doresc una.
Ma visez in fiecare zi in alt loc.
Uneori sunt pe o plaja cu nisip si cu apa perfecta, uneori sunt intr-un oras nou si in jurul meu toti oamenii vorbesc o limba pe care eu nu o inteleg si nici nu vreau s-o inteleg.
Simt ca o sa explodez daca nu ies de aici.. daca nu ies pentru o vreme din mine, din gandurile si rutina zilnica.
E ceva ce nu pot controla, e o necesitatea de a merge cat mai departe...

De ce avem nevoia asta?? De ce imi bate inima mai tare cand ma gandesc ca pot sa fiu oriunde in secunda asta, de ce imi merge mintea ca un titirez in cautarea unei solutii cat mai rapide spre evadare??



 
...si de ce e nevoie pentru a sta linistit intr-un singur loc pentru totdeauna??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu