sâmbătă, 2 iunie 2012

Ganduri pe ploaie


..sau ploaie pe ganduri?!?

Ma uit la lucruri dar parca nu le vad, stau in ploaie dar parca n-o simt, n-o aud.
Sunt aici, dar sunt intr-o alta lume; astept ceva, dar nu stiu ce; visez la ceva, dar habar n-am la ce.
Sper la ceva, dar nu am nici cea mai vaga idee la ce...

Si daca ploaia asta o sa dureze toata ziua???
Daca o sa fiu nevoita sa stau ascunsa sub balconul asta, la coltul asta de strada - despre care nu stiu nimic, pe langa care doar trec uneori fara sa ma opresc?
Daca toata ziua o sa raman prizoniera acestui colt??- fara scapare, inghesuita langa un perete neprimitor si rece, pe o strada necunoscuta pe care nimeni nu mai trece acum.
Si n-am niciun supererou sa ma salveze.
O sa raman aici si o sa trebuiasca sa vad lucrurile la care doar ma uitam, o sa trebuiasca sa simt ploaia, s-o aud.. chiar daca inainte nu o faceam.
Si o sa trebuiasca sa sper la ceva anume, ceva ce m-ar putea salva de sub balconul asta de la coltul strazii.

Si ma sufoc caci n-am scapare, sunt obligata sa-mi pese!

Hah.. s-a terminat.. a fost doar o ploaie scurta de vara, a udat florile, a spalat strazile, a schimbat mirosul aerului.. si gata s-a terminat, am fost eliberata de sub balconul de la coltul strazii, dar o sa-l tin minte mereu, acum a devenit "acel" balcon, de la "acel"colt al "acelei" strazi.


Si ploaia a trecut, si gandurile nu s-au spalat.. asadar detergentii astia bio nu's chiar asa de eficienti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu