joi, 31 mai 2012

M-am intors...

...pentru a cata oara!!
Mereu ma intorc aici. Mereu ma intorc aici si arunc cu ganduri.
Uneori sunt frumoase, alteori sunt triste - dar mereu sunt ale mele si le respect.
Nu am puterea sa sterg blogul asta pentru ca aici e istoria unei parti din mine.
Nu am curajul sa citesc posturi din anii trecuti pentru ca mi-e teama ca o sa rad de mine.

Stiu, am crescut.. am crescut atat de mult si am devenit altcineva. Iar ceea ce e minunat aici  e ca pot sa ma uit in urma si sa zic: "hei, ai reusit sa ajungi un om bun, ai crescut mare si ai invatat din greselile tale- dar vai cate mai ai de gresit si cat mai ai de crescut!!"
Asa ca m-am intors aici.
Acum cand totul se schimba iar.. si iar.. si iar.
Acum cand ma asteapta incercari mari de tot, cand tot ce a fost pare joaca de puradei fata de ce o sa vina.

Unde sunt acum??
Sunt inaintea furtunii si in acelasi timp in timpul frutunii.

Tu unde esti?



Un comentariu: