duminică, 11 martie 2007

ULTIMUL MEU "B"

Aaaaa...
Aseara a fost ultima seara cand am intrat in B minora fiind.
Eram asa de bucuroasa cand am ajuns la intrare si mi s-a cerut buletinul, numai ca uitandu-ma in portofel am realizat ca il uitasem in alta geanta, si am simtit ca mor.. Dar salvarea a venit in momentul in care tipul de la intrare mi-a zis sa-i arata cartela de abonament ca e trecut si acolo CNP-ul... Si desi cu o saptamana inainte imi spusese ca ma lasa sa intru, dar e ultima data pana la majorat, saptamana asta amuzat fiind, ma lasat sa intru-de data asta chiar pentru ultima data minora fiind...!
Silviutza si fetele nu prea intelegeau , de ce eram eu asa de happy si de ce incercam sa tin ochii larg deschisi ca sa nu pierd nimic din "ultima mea seara in B..ca minora"...
Apoi in B si-a facut aparitia o persoana foarte draga mie, cu care am trecut prin atat de multe incat pana la urma am realizat impreuna ca nimic pe lumea asta nu poate sa stearga un trecut atat de frumos...
Asa ca am petrecut cu sangria, tequilla si...bere :">
Aceeasi muzica buna, aceeasi baieti draguti(in fata carora de data asta a trebuit sa recunosc ca sunt total indisponibila, pentru ca am langa mine pe altcineva, care chiar daca nu era prezent, conta prea mult)..bonusurile au fost: niste cocalari - pe care i-am desfiintat rapid, dansuri nebune, un stalp care pot spune ca mi-a marcat existenta de minora =))...si bineinteles o doaza nebuna de dragoste, prietenie, veselie si...multa multa nebunie...

Poate ca acest post care face parte din aceasi serie: "majoratul", a starnit din nou amuzament...dar cam asta era ideea...azi nu mai sunt melancolica..azi sunt bucuroasa ca am ajuns la varsta asta sa am niste prieteni adevarati, niste oameni care ma iubesc, altii pe care ii iubesc eu, altii care macar se chinuie sa ma iubeasca..si abia astept weekendul viitor cand vor fi langa mine macar o parte din toti aceestia...

Va multumesc ca existati...

BTW...nu va bucurati prea mult ca cine stie cand ma apuca iar nostalgia..oricum mai am atat de putin...

shosho

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu