joi, 8 martie 2007

Stiu, stiu, stiu!
Si ba mai mult..recunosc...
N-am mai scris de foate mult timp...
A reinceput scoala si simt ca sunt pe ultima suta de metri, nu stiu de ce, invers fata de toti cunoscuti mei, parca acum am mai mult chef de tocit.
Parca dintr-a 1-a pana acum n-am simtit niciodata o dorinta mai mare de a lua mereu 10 (nu ca la mine in liceu ar fi foarte dificil).
Ba mai mult, trag tare si cu ore de sofat si cu tocit legislatia, pentru ca imi doresc sa iau din prima carnetu' la nici o saptamana dupa ce fac 18 ani.
Da absurditati...etc..etc
Dar asta e viata mea acum...
Mai sunt (dupa hi5-ul meu) vreo 9 zile pana cand devin majora...
Nu simt o emotie speciala sau ceva de genu asta, simt doar ca vreau sa mai opresc timpul putin in loc, sa mi se mai spuna ca n-am voie in B...
Vreau sa mai spun inca de un miliard de ori "SUNT MINORA"!!! Sa le mai pot spune iubitilor mei "ai grija sa nu intri la pedofilie"...
Pentru multi dintre voi, o sa raman aceeasi... "cea mai mica"...si pentru mine voi ramane la fel, numai ca pentru societate voi fi MAJORA!
Deja ma vad, la majorat, cum la 12 noaptea pe "18 ani", o sa bocesc ca proasta, si toti o sa se uite duios la mine!
Se duce o lupat in mine, ma simt trista, ma simt ca un om ce stie ca mai are doar cateva zile de trait, si nu vrea decat sa faca tot ceea ce si-a dorit intreaga viata, in putinele zile cate au mai ramas...
Si cu toate astea sunt constienta, ca pentru alti nu va fi decat o zi ca oricare alta, pentru inviatii mei, va fi doar un alt majorat, pentru prieteni mei o sa fi un "welcome in our world", pentru rudele mele o sa fie "vai ce repede cresc copii", iar pentru mine o sa fie...18 ani pe 18 martie!
Am lasat asadar un post aici...ca sa fie, pentru ca uitandu-ma pe hi5 meu nu numai ca am vazut cronometrul ala care mai arata atat de putine zile, dar am si acultat o piesa pe care n-am mai auzit-o de mult...si care sincer imi place enorm..poate si din cauza ei am devenit ceva mai nostalgica..
Pentru cei care vor s-o asculte :
o gasiti aici pe hi5-ul meu iar pentru cei mai comozi, am postat-o aici(nu in intregime), in singura forma pe care am gasit-o....dar totodata recunosc ca imaginile de inceput sunt superbe... (si nu din cauza lu' Chirila)...


Faultline & Chris Martin- "Your love means everything"


Noapte buna tuturor...

Un comentariu:

  1. asha ma simteam si eu cu doua saptamani inainte de ziua mea..parca era o zi obisnuita..nimic special..iar eu si in momentu de fatza mai am teama k nu or sa ma lase sa intru in club pt k nu am 18:))

    eu vroiam sa ascult melodia 18 ani de la vama..si imi amintesc k intamplator..in b atunci de ziua mea au pus melodia..si eram fff iiieeee ce tareeee!!

    RăspundețiȘtergere