duminică, 18 martie 2007

18.03.2007 - Majoratul meu...






Am avut un majorat superb pentru ca am avut langa mine personele pe care mi le doream...

In pozele de mai jos ii puteti vedea pe:

Didi, Simina, Luciutza, Alexutza, Bolog, Raoul, Ioana, Iuliutza, Silvitza, Cristi, Alexu..dar in poze nu sunt toti.. Elena, Mihaitza, Stefan plus mesele de sus unde chiar daca am ajuns mai rar...
Le multumesc ca au fost langa mine in momentele alea atat de importante pentru mine, si vreau sa stie fiecare dintre ei ca isi merita un loc in sufletelul meu!

Va iubesc si mai mult acum la 18 ani!!
Semneza:
Acelasi copil nebun de ieri...
P.s: Poate ar mai fi fost si alte multe persoane care desi au un loc
in sufletul meu nu au fost prezente, dar consider ca poate asa e mai
bine, pentru ca pana la urma fiecare isi stie locul in viata mea!
VA pupa o ..majora!
























Un comentariu:

  1. Buna am vazut ca ai avut un majorat foarte frumos !!!
    Ai putea sa imi spui unde l-ai facut si daca poti sa imi dai si mie cateva sugestii.
    Ms mult Alina

    RăspundețiȘtergere