luni, 19 februarie 2007

oboseala cronica!

Sunt obosita!
Sunt din ce in ce mai obosita!
Am realizat in ultimul timp ca nu prea stiu sa-mi stabilesc prioritatile!
Si cu toate ca sunt constienta de tot ceea ce mi se intampla, nu stiu sa imi pun in ordine gandurile!
Pana la urma din cate imi aduc eu aminte eram o fata ordonata in gandire, dar parca trezitul la 6 dimineata, urcatul in autobuzul galben(sau portocaliu mai nou)...ce sa mai, intregul traseu pe care il am in fiecare dimineata...simt ca imi spala creierii!
Ce sa mai zic de ora mea de culcare...desi imi propun in fiecare seara sa adorm macar la 23.30,niciodata nu mi-a iesit...ba mai mult parca tot mai bine e sa adorm la 3 ca deh e mai aproape de 6 :
E enervant sa vad atunci cand merg la scoala, la o anumita statie unde e o scoala primara, cum intra la ore o fetita imbracata toata in roz, cu un ghiozdan imens roz...iar dupa-amiaza cand ies de la scoala si urc in autobuzul meu portocaliu, sa vad aceasi fetita cum iese de la scoala...
Da..m-as intoarce oricand la anii de scoala primara..
M-as intoarce oricand in clasa a11-a, nu ca ar fi fost ea foarte interesanta, dar parca nu stiu cum sa mai trag de timp sa mai stau putin in liceu. Si totodata nu stiu cum sa-i fac pe colegii mei sa inteleaga ca nu e totul legat de note sau absente...caci din lunile astea nu ramanem decat cu amintiri..
Melancolia de final de liceu..si asta e doar inceputul :))
In capul meu e o vraiste foarte organizata..
:))
Probbail acum imi voi pune acelasi "Gold PSY Solution" si voi continua sa invat...

...later

5 comentarii:

  1. lasa..o sa scapi de bac si intrii la facultate..pe urma stai relaxata

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim8:51 p.m.

    Permite-mi sa te contrazic atunci cand iti spun ca aceste ultime luni de liceu tin intr-adevar de note,medii si absente.Sunt ultimele luni in care tu,ca elev,mai poti schimba ceva pt a te redirectiona pe drumul cel bun pt a te pregati catusi de putin pt bac si pentru admitere.Eu una am avut 4 ani de zile in care am avut ocazia sa visez cu ochii deschisi si 4 ani de zile in care nimic referitor la viitorul meu sa ma poata perturba sau sa ma deranjeze din vacanta mea continua pe "the sandy beach of Lipatti".Asa ca,in loc sa incep sa oftez la cum o sa ma despart de prea iubitii mei colegi care mereu au fost alaturi de mine cand imi cumparam o bluza noua sau mereu alaturi de mine cand imi "analizam o coleg/un coleg" (a se intelege mai pe sleau BARFA).Prefer sa sacrific trei luni de zile din preaslavita si divina mea (din pacare pe sfarsite) adolescenta pentru a ma pregati intens pentru un bac si pt o admitere care ar putea (de ce nu?) sa-mi determine semnificativ cursul vietii pe o durata de cativa ani.Liceul nu e decat un stadiu al vietii.O data ce depasteti un stadiu(dupa parerea mea) rezulta ca tu,ca individ,ai evoluat,ai progresat.De ce sa regreti progresul in loc sa te auto incurajezi si sa te pregatesti mental pentru cel ce va sa vina?Gandeste-te cati oameni o sa-ti iasa in cale si unii (mai mult sau mai putin) iti vor influenta deciziile si cursul intamplarilor.Cei intalniti in liceu nu au facut parte decat dintr-o pregatire din acest asa numit "stadiu al vietii".Bucura-te ca i-ai intalnit,altfel n-ai fi reusit sa depasesti anumite obstacole.Melancolia este un sentiment normal in aceasta perioada a vietii,dar din punctul meu de vedere,inutil,caci in loc sa regret sfarsitul liceului timp ce jumatate de ora,as putea termina o data de citit interminabila odisee a lui Petrini.

    Salutari,o colega :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate dragi mei nu am recunoscut stilul publicistic al "colegei mele" care a dat un comment mai sus.
    Iar faptul ca a postat anonymous ma facut sa ma gandesc putin daca sa-i dau sau nu accept!
    I-am dat accept pentru a o contrazice nitzel..
    Caci de invatat pentru bac' si admiteRI (de retinut)...numai Dumnezeu stie cat ma chinui si cat efort depun in pregatirea acestor examene...(tampite)..
    Iar daca vorbim de melancolie, nostalgie...draga mea...asa ceva e imposibil, nu esti om, daca nu te uiti in trecutul tau, daca nu-ti amintesti cu nostalgie si zambet pe buze de toate intamplarile prin care am trecut in liceu, certuri, imapcacari, teze, iesiri..etc etc etc..nu esti om...

    Si banuiesc ca nu degeaba sunt "anii de liceu"..
    Asa ca eu zic ca porcedez corect..si mai ales frumos..
    Nu sunt numai lunile in care tre' sa tragi tare, pe ultima suta de metri, ci sunt si lunile impacarilor, uitari, dar mai ales...a amintirilor..caci sunt 4 ani in care vietile nosatre au fost mai mult sau mai putin comune!
    Asa cum si gimnaziul, scoala primara sau gradinita le vei tine minte o viata intrega..asa si liceul face parte importanata din viata ta!
    La cat am scris asta nu e comment ci post..dar nu m-am putut abtine, si nici nu cred ca trebuia sa o fac!

    P.S: "Sunt ultimele luni in care tu,ca elev,mai poti schimba ceva pt a te redirectiona pe drumul cel bun pt a te pregati catusi de putin pt bac si pentru admitere"----
    Ce trist e daca gandesti asa, asta inseamna k in 4 ani chiar nu ai depus nici cel mai mic efort, si asta e trist, caci chiar vei iesi tabula-rasa din anii astia..trist...

    P.S2: "Bucura-te ca i-ai intalnit,altfel n-ai fi reusit sa depasesti anumite obstacole"-------
    Si asta e adevarat, dar depasind acele obstacole de care vb nu numai k am invatat ceva, dar mai ales am invatat sa iert,si sa regeret...Si sa stii ca asta pe mine ma facut nu numai mai puternica dar poate si ceva mai matura si pt asta le multumesc celor ce mi-au pus in cale obstacolele.

    P.S3:"(...)(a se intelege mai pe sleau BARFA)."----
    NU STIU CINE ESTI oricine ai fi (fara exceptie)..iarta-ma dar daca tu ai avut parte doar de barfa in liceu(predominant clasa mea)...atunci ai motive sa-ti regreti anii de liceu, eu una am trecut prin atatea, cu multe persoane din clasa incat chiar si dupa cele mai grele certuri in kre nu ne-am vorbit luni de zile, acum la sfarsit zambim si ne aducem aminte de bune si de rele, si cred k asta ne leaga cel mai mult ;)

    NE vedem la ultmul clopotel..draga mea "colega"...(unde cu siguranta o sa plang cu lacrimi de crocodil, desi viata de liceu in clasa mea a fost una atat de furtunosa..dar acum privita..a fost una foarte frumoasa..cu lipsurile ei..dar asta se uita la final).

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim9:36 p.m.

    Observ ca te-ai atacat un pic referitor la ce am zis si nu era cazul doarece nu am facut nici un fel de remarca era doar o parere despre un lucru adus de catre tine in discutie in blogul tau = melancolia.Si mi-am exprimat punctul de vedere si anume ca nu cred ca e melancolia e sentimentul predominant necesar ACUM.Poate cel de ambitie,dorinta de reusita.Eu incercam sa spun ca poate,dupa mine,melancolia e ultimul sentiment,cel de DUPA BAC.Nu a zis nimeni ca nu te pregatesti intens(este problema ta daca o faci sau nu)pt bac,eu ii dadusem exemplu pe cei pt care aceste ultime luni de liceu sunt intr-adevar utile pt medii si lipsa absentelor.Depunerea de efort in cei 4 ani de liceu,in privinta mea,este de asemenea tot problema mea,si nu m-am dat exemplu,ci am dat exemplu general.NU te-am folosit drept exemplu si nici pe mine in cele mentionate in commentul meu,ci am folosit obisnuitele probleme din clasa noastra (asta referitor la Barfa),si nici n-am contrazis ceva referitor la relatiile tale sau ale oricui din colectivul nostru.Eu doar iti citisem blogul si am zis sa-mi exprim si eu punctul de vedere.Contrazicandu-te doar in privinta sentimenului predominant in postul tau(repet,punctul meu de vedere).Consider reply-ul tau ca o replica pe care ai incercat sa o dai cu o palma,caci si modul de exprimare tradeaza tonul "mental"cu care ai scris reply-ul.Acuma,de,daca tu ai inteles commentul meu ca fiind ceva ofensiv,mii de scuze,nu asta era intentia.Si 2 la mana,am postat anonim datorita faptului ca nu am cont pe blogger si nu cred ca e cazul sa creez ditamai profilul pt un simplu comment.A,si acuma vad ca pot baga si numele la other.Ok.

    RăspundețiȘtergere
  5. Banuiam..
    Ofensa, palma...nici una dintre...
    Mai ales "atacat"..nu se pune problema
    Sentimentele tale(vorba ta) problema ta..
    :)
    continua sa-ti expui parerea, nu am deranjeaza, doar ca raspund acelor commenturi mai interesante..
    Iar al tau a fost unul interesant mai ales ca statea sub semnul anonimatului ;)

    Take care

    RăspundețiȘtergere