marți, 9 decembrie 2008

Ultimele cuvinte


Ultimele cuvinte sunt in general cel mai greu de rostit.
Uneori le spunem repede de frica sa nu ne scape ceva.
Formulam propozitii scurte, dar pline de intelesuri.
Facem referire la tot ce a fost si dam de inteles ca speram sa ne mai intalnim candva.
Ultimele cuvinte sunt poate cele pe care le tinem cel mai bine minte.
Cuvinte spuse de noi sau de cei de la care ne-am luat la revedere.
Ultimele cuvinte pot sa departeze oamenii sau pot sa-i apropie, pot sa impuna o conduita sau sa distruga bariere, pot sa salveze relatii sau sa le incheie.
Ultimele cuvinte pot sa raneasca sau pot vindeca unele rani, pot sa ne modifice viata sau sa nu ne schimbe cu nimic.
Ultimele cuvinte pot fi spuse in graba presiunii unui final sau cu calm si rabdare.
Putem sa le rostim sau sa le scriem.
Ultimele cuvinte sunt ca un ecou pentru suflet, oricum si oricand ar fi spuse, ele lasa un ecou in sufletul celui care le aude, chiar daca se-ntampla a doua zi sa se produca o reintalnire, sau peste o luna, un an .. sau anii de zile.. reintalnirile vrem nu vrem ne reamintesc pentru cateva secunde de acel ultim moment, in care lucrurile au fost spuse pe nume..
As vrea sa nu mai existe ultime cuvinte.. dar viata trebuie sa mearga inainte, viata trebuie sa-si urmeze cursul si ultimul lucru pe care l-am vrea ar fi sa ne pierdem si putina luciditate pe care o mai avem si sa ne lasam cu totul purtati de val.. da poate e mai poetic asa, dar azi imi lipseste poezia, azi am crescut putin mai mare si ma cam gandesc la ce o sa fie peste o zi, o saptamana, o luna.. o viata...
Un suras pentru ultimele cuvinte pe care ti le-am spus si care te-au trimis departe, departe de mine.. caci asa cred eu ca e mai bine acum... daca gresesc, daca am dreptate.. asta doar timpul o sa ne-o spuna... pana atunci.. clipele trec si fara mine langa tine.. si asta e bine!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu