sâmbătă, 4 octombrie 2008

Sa ne ascundem


Tot incerc sa scriu ceva si sterg, sterg, sterg.
Nu vreau sa fac un post trist, desi cam asa ma simt acum.
As fi vrut sa ma pot departa de mine si sa scriu ceva legat de voi.
Numai ca nu prea gasesc in mine resursele necesare.
Am de citit mult, pentu un examen pe care trebuie sa-l dau saptamana viitoare, probabil de asta azi mai mult ca niciodata m-am gandit la ceea ce mi se-ntampla, ca sa mai trag de timp sa nu ma vad pusa in fata lui Eschil, Sofocle sau Euripide.
Azi am ajuns la multe concluzii..
Am ajuns sa cred ca zilnic imi lipseste curajul de a spune ceea ce simt cu adevarat, de a fi sincera cu mine si cu cei din jur. Uneori fac asta ca sa ii protejez pe cei din viata mea de unele decizii care i-ar putea rani, alteori fac asta considerand ca asa e cel mai corect si desi stiu ca am de suferit merg mai departe in decizia mea, pentru ca cei din jurul meu sa nu sufere.
Acum mi-e greu sa aleg, intre ceea ce vreau eu si ceea ce vor ei de la mine.
Mi-e greu sa decid daca cel mai bine e sa ma pedepsesc si sa traiesc dupa ceea ce ar fi moral si demn din partea mea, sau ar fi mai bine pur si simplu sa ma ghidez dupa instinctul din dotare si sa aleg varianta in care fac ceea ce consider eu ca e corect.
Pot parea aberatii, sau coduri scrise pentru unele persoane, sa le luam ca fiind si una si alta..
As vrea sa am curajul sa actionez dupa regulile mele, numai ca regulile mele nu sunt chiar atat de bine puse la punct inca si se cam bat in cap cu regulile societatii..
Trecand de la una la alta.. fara vreo prea mare leagtura..
Am inceput scoala si mi-e tare bine acolo.
Cu bune si cu rele, cu intrigi mai mult sau mai putin spectaculoase, cu ore de curs uneori interesante- alteori obositoare, cu colegi pe care vroiam sa-i reintalnesc si cu altii pe care speram sa nu-i mai vad niciodata, cu profesori noi si vechi, cu teluri mari si uneori amuzante,cu echipament de miscare- sau fara, cu clase prafuite si scaune ce scartaie...
Imi place scoala, asteptam scoala, imi lipsea scoala..
Un nou an scolar/universitar...
... oamenii se schimba, cred ca nu imi trebuie decat.. timp ca sa-i redescopar, sa le dau noi sanse si sa creez noi inceputuri.. eu pot si vreau sa ofer toate astea.. numai ca cineva trebuie sa-mi ofere si mie acelasi avantaj pe teren...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu