marți, 26 februarie 2008

Poveste cu zane



"Lene Marlin - Story"

Iti caut costumul printre prea multele costume ce se plimba prin fata mea. Si dintre toate, parca al tau straluceste cel mai frumos...
Iti caut masca, printre miile de masti ce le vad zilnic si parca doar pe-a ta o recunosc din prima.
Nu stiu pe nimeni sa aiba costum mai ales ca al tau, iar masca ce-o porti zi de zi, nu stiu daca ar putea ascunde alt chip mai luminos...
Stiai sa-mi zici povesti cu zane, cu printi si cu printese in exil.
Si am ajuns sa nu fim altceva decat o poveste, spusa seara de tati, fetitelor cu bucle aurii ce adorm leganate de cantecul cuvintelor ce ne povestesc istoria...
Tu.. un bufon cu chip de rege...
Eu .. spectatorul de pe scari..
Tu.. aclamatul si iubitul...
Eu.. spectatorul ce aplauda la final cu toate fortele, ce iti cauta privirea si iti cere un suras...
Noi .. amandoi.. doi prosti.. tu pentru ca existi.. eu pentru ca te cunosc!

Noapte buna copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu