miercuri, 20 februarie 2008

Despre noaptea trecuta...

Dorm.
Mint.
Nu dorm.
Incerc sa dorm.
E luna plina.
Ba nu, inca nu e plina.
Nici ieri noapte nu a fost.
Dar si ieri si azi lumineaza foarte puternic.
As putea sa inchid jaluzelele, dar parca imi place lumina asta.
E o lumina puternica, rece, metalica.. si totusi imi inspira caldura.
Am timp sa ma gandesc.
Am timp sa ma gandesc, numai ca trebuie sa fiu in picioare la 8 si e deja ora 4.
Lumina lunii se reflecta in lacul de pe unghii.
Nu mi-e frica.
Ma gandesc cu amuzament la faptul ca la ora 4 inca mai am puterea de a filosofa.
Ma gandesc cati dintre prietenii mei stau si privesc luna in secunda asta, ma gandesc ca daca aveam apartamentul pe cealalta parte de bloc acum dormeam ca un copil, ma gandesc ca pot foarte usor sa ma intorc cu spatele si nu voi mai vedea luna...
Dar chiar daca ma intorc cu spatele, o sa ma uit pe peretele luminat de luna...
E straniu si faptul ca atunci cand inchid ochii am impresia ca e prea intuneric si parca am o vaga senzatie de teama in piept.
Imi place lumina lunii, nu e ca cea degajata de soare. Ziua cand inchizi ochii, te deranjeaza lumina soarelui in continuare, luna in schimb te lasa sa dormi , nu te orbeste, nu te deranjeaza, doar te vegheaza, si daca cumva vrei sa i te alaturi .. te lasa sa alegi..
Imi place luna.. e frumoasa, e trista, e vie, e calda...

Din oracole culeasa: "Tinteste mereu catre luna, chiar daca nu vei ajunge la ea, vei ramane una dintre stele"..

Colectionez senzatii...
Simt cutremure.
Creez tornade.
Imi dau voie sa fiu.. eu
Imi astept luna seara de seara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu